Sammenhængskraft
– ledelsesstrategi og fundament for ansvarlig vækst, bæredygtig ledelse og forandringsevneHvorfor har nogle virksomheder større succes end andre med at vokse og navigere i forandring, vedholdende at udvikle sig positivt, tiltrække kunder og stærke medarbejdere – og blive ved med at være relevante? Det skyldes, at de har høj sammenhængskraft. I bogen Sammenhængskraft fremhæver forfatterne bl.a. JYSK, Rains, Audo og Grundfos for alle at have høj sammenhængskraft med afsæt i en veldefineret og sammenhængende kerne, de konsekvent omsætter til praksis i deres lederskab og samarbejde, og derfor opnår de: ansvarlig vækst, bæredygtigledelse og forandringsevne. Men hvordan opnår du og din virksomhed en høj sammenhængskraft?
Styrk konkurrenceevne og lederskab med sammenhængskraft!
I Sammenhængskraft får du svarene. Den er en praktisk ledelsesbog, der kan anvendes både som inspiration og helt konkret til at aktivere sammenhængskraft som ledelsesstrategi. Den giver konkrete værktøjer, løsninger og fremgangsmåder, der sikrer, at du kan styrke konkurrenceevnen og lederskabet i din virksomhed. Bogen udfolder ledelsesstrategien i tre dele:
• Hvad går sammenhængskraft som strategi ud på, og hvorfor har virksomheder med højsammenhængskraft større succes end andre?
• Hvordan understøtter de tre drivkræfter for høj sammenhængskraft – kerne, samarbejde og lederskab – hinanden?
• Hvordan implementerer og forankrer du strategien i praksis?
Bogen henvender sig til topchefer, virksomhedsejere, bestyrelsesmedlemmer og ledere, der er interesserede i at styrke deres virksomhed, ledelse og organisation med sammenhængskraft – uanset om virksomheden er ung eller gammel, lille eller stor.
Ingen anmeldelser
Antal sider: 297
ISBN: 9788772169163
Udgave, år: 1, 2024
Oplag, år: 1, 2024
Udgivelse: 26-08-2024
Indbinding: Hæftet m. flapper
Best.nr.: 21322